30 October 2008

Double Exposure? Double Wakenabeb?

Baiklah.. Mari jadikan ianya ringkas.

Mula-mula, ia tentang "Double Exposure"

Huah, saya ingat saya tak dapat.. dan saya sangat gembira untuk rakan saya.

Hingga Jumaat lalu.. rupanya,

SONY, anda semua hampir membuatkan saya terkena sakit jantung.


Saya juga di terima masuk! :)

ps : Biskut dan susu, "Ultimate" Ukenabeb!. Hahaha.

pss: Oh, bertambah lagi jadual aku. :(

5 comments:

Nurul Khairunie said...

congrates!
happy 4 ya~

susu dan biskut... said...

KAMU MEMANG NAK KENAAAA!~

siaplaa..baru ultimate..
belum massive ultimate ukenabeb!
heheh..
buat betul2 tau u..
teruskan kalau i keluar episode pertama...
heheh..
:|

azaHmaeL said...

jeles la!! kenape la merah takde gak (ade je aku rase) hahahaha

Syafik said...

Nurul Khairunie : Terima kaseyy~ :)

susu and biskut : Huuu.. Takoootnyee~ Haha. Ianya "relatif" (en. tawel saya pinjam trademark anda :) ). Walaupun ia akan sukar. ayuh kita berusaha! (dah macam drama jepun pulak)

azaHmael : Halamak.. dia dah jadi bloggers la. (Kesan racun kuat) :D. Hehe. Merah pun ada.. Tu Photomarathon tu. Masuk la wei.. best woo. :) (Brand lain kene bayar RM15 henggit.. hampas.. :( )

P O P S T A R said...

and whar is DOUBLE EXPOSURE?
rancangan ape ni?

Post a Comment

Hantarkan maklum-balas anda kepada penulis. Maklum balas anda adalah perlu untuk :

1) Memastikan penulis tidak bercakap sorang-sorang.
2) Tahu siapa anda, dan melompat ke blog anda juga.
3) Membuatkan penulis terus tersenyum-perasan dan terus menulis.

Sekian. :)

Terima Kasih kerana membaca! :D