09 November 2008

Tikoos Legacy : Flash Photography




Salam.. Cit..cit..

Malam tadi, Tikoos Anggun legacy mengadakan aktiviti Ke"ketikusan" dan Cikgu Yon sebagai mahaguru dalam flash fotografi. Aktiviti bermula Jam 10.00 dan tamat 2.30 pagi. Best ke tak best? Beesstt! Cit.. cit..

Aspek yang disentuh:

  • Perkakasan
  • Fundamental
  • Teknik
  • Teori dan praktikal

Tikoos in action!



Result :

ps : Best malam tu, dapat Ilmu baru. Terima Kasih Cikgu Yon!
pss : Terima Kasih kepada Ajek!. :)
psss: Abg Mazrul juga untuk map ke markaz tikus.
pssss: Oh, Cikgu juga sebab bagi tumpang kete. Hehe.

6 comments:

azaHmaeL said...

eh mane model dlm gamba yang first tu?? hahah aku mcm kompius :p

aku mmg kene pindah jb la. duduk sini mcm tak aktif je aku kukukuku

firdauz83 said...

ahhahahahahah akhir nye aku muncul jua... sapix! jom lunch ngan aku! aku mau itu buku... mane gambo ko?? up ler..

Syafik said...

Azahmael :Betul2. Pindah je. nanti kalu kau jd doktor aku rekemenkan hospital kat sini. :D.

Yg model dalam gambar tu (yg pegang reflector tu) masa awal2 je. :p Lepas tu tender model telah di ambil oleh org lain. (ala. kami2 jugak yg jadi model)

firdauz83 : Haha. Bereh.. Gambo saya mane ade.. ( Saya xde shot kot.. pasal tak pandai pakai system canon.. pic sume gelap. Huahuahua)

susu dan biskut... said...

Huhu~
Diorang ajar cam Ted Adnan ajar tak?
:|

Nak ikooottt~
(Ira..exam2...)

Syafik said...
This comment has been removed by the author.
kusu said...

smart!!!

Post a Comment

Hantarkan maklum-balas anda kepada penulis. Maklum balas anda adalah perlu untuk :

1) Memastikan penulis tidak bercakap sorang-sorang.
2) Tahu siapa anda, dan melompat ke blog anda juga.
3) Membuatkan penulis terus tersenyum-perasan dan terus menulis.

Sekian. :)

Terima Kasih kerana membaca! :D