13 December 2008

Double Exposure : Double Out!

Dalam adat pertandingan, ada yang menang dan ada yang kalah. Jadi saya sedang mengikut adat yang kalah. Terima Kasih dengan sokongan anda selama saya berada di dalam Rancangan realiti fotografi Double Exposure. Kepada yang kurang pasti apa itu Double Exposure, klik sini untuk melihat  video promo.
Kembali ke rancangan! Lihat saya beraksi dalam cabaran memanah di Episod ketiga Double Exposure.
Klik sini untuk lihat.
Sambungan bahagian 2,
Sambungan bahagian 3,
Sambungan bahagian 4,
Akhir Sekali, Keputusan di pusingan penyingkiran!
Keputusannya? Saya tersingkir bersama dengan rakan sekumpulan saya iaitu Ai Yin, dan juga kumpulan Eddy dan juga Syaz. Ia adalah rancangan yang baik dan banyak yang saya pelajari daripada pengalaman tersebut!. Teruskan dengan menyokong rakan saya Syahira Shukri dan yang lain pula!. 
Fotografi bukan sekadar mengambil gambar, ianya lebih daripada itu. 
P.S : Seperti Al - Fatih ketika memanah.
P.S.S : Lihat video promo saya
P.S.S.S : Psst.. jangan gelakkan ya. Hehe.

4 comments:

Nurul Khairunie said...

pengalaman itu yang penting. bukan calang-calang yang terpilih. kamu yang sudah tersenarai, maka ada kelebihan dalam diri kamu.

jatuh sekali, bangun berkali2.

semoga terus cemerlang.

p/s still your no 1 fan =)

Jannah said...

Dude, yang penting you maintain fresh!

Tawel Sensei said...

Hilanglah seorang legenda yang telah diketengahkan bakatnya dalam episod 3. Haha!

P.S. Buat promosi video ni, tuan rumah sebenarnya dah tengok ke belum? Kalau sudah, dengan jalur lebar atau dial-atas 1515? :P

Syafik said...

@Nurul Khairunnie : Terima kasih, saya juga berharap kamu bangun berkali-kali dan berjaya mendapatkan 1000d idaman kamu itu. Berusaha!

@Jannah : Wah, ,masih sempat juga ya dengan iklan fresh saya itu? Haha. Jannah, anda sungguh kejam.

@Tawel : Adapun lagenda ini berasa gembira walaupun tersingkir. Ada la hikmahnya tu. Haha. ;)

P.S : Sebenarnya tuan rumah belum tengok lagi kerana dial up 1515 yang sungguh menguji kesabaran itu. Mungkin apabila habis cuti iaitu Januari 2009 barulah tuan rumah akan melihatnya. Hehe.

Post a Comment

Hantarkan maklum-balas anda kepada penulis. Maklum balas anda adalah perlu untuk :

1) Memastikan penulis tidak bercakap sorang-sorang.
2) Tahu siapa anda, dan melompat ke blog anda juga.
3) Membuatkan penulis terus tersenyum-perasan dan terus menulis.

Sekian. :)

Terima Kasih kerana membaca! :D